Odp: Abit KT7 +- RAID?

Autor: Piotr (elektron_at_inetia.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 19:04:17 MET DST

Użytkownik Crafty <crafty_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39d4a4d5$1_at_news.astercity.net...
> Czy lepiej kupic plyte Abit KT7 w wersji wyposazonej w RAID, czy moze
kupic
> oddzielny kontroler, albo moze wogole nie ma takiej roznicy zeby byl sens
> inwestowania w UDMA 100?
>
> P.S. Oczywiscie z zalozenia mam dysk UDMA 100.

> crafty_at_astercity.net

Na Raidzie IBM DTLA307015 wychodzi HDtachem ok.50MB/s
na UDMA66 30MB/s
Jak chcesz szybciej to możesz kupić z raidem ale to nie powód żeby 10s
czekać na odpalenie raida -poważniej zaczyna być gdy połączysz kilka dysków
w RAID 0 wtedy wydajność wzrasta n-krotnie.
Piotr