Plyta HOT - 569 i procesory AMD K6-2

Autor: MARCiN (krystian_at_sonic.com.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 18:04:29 MET DST

Mam bardzo stary procesor P166MMX. Ostanio załączem się zastanawiać nad jego
zmianą (tylko nie mówcie że te 2 lata przespałem :-) )Ściągnołem update do
biosu i pisze tam że na płycie mozna zasotosować procesry AMD K6-2 choć do
tej pory można było pracować tylko do 233 MHz.
    Czy ktoś ma podobną płytę i czy to wogóle chodzi np . z AMD K6-2 300?
Czy wrto jest przeprowadzić tkaą operację czy lepiej kupić coś nowsego (nie
jestem zapalonym graczem) Proszę o odpowiedź ?

--
       http://www.oasis.prv.pl