Re: przejsciowka PCI-ISA ?!?

Autor: tbg (tbg_at_data.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 16:04:36 MET DST

"Mirosław Moczyróg" <mirekm_at_post.pl> wrote in message
> Jak widac specyfikacje przetargowe moga dostarczyc wiele radosci.

oj tak, i to wcale nie jest na dluzsza mete smieszne, pomyslcie tylko, ze
czesc osob, ktore zarzadzaja w panstwowych instytucjach systemami
informatycznymi nie wie co mowi - przeklada sie to potem na jakosc (lub tez
raczej jej brak) obslugi petentow, czyli nas.

> Autorowi pewnie chodzilo o PCI to ISA bridge, czyli mostek PCI ISA, co
> istnieje niemal we wszystkich chipsetach. Wyglada na to ze sam autor o
> tym nie wiedzial ;->.

Nadinterpretacja,
wymog byl by komputer mial sloty ISA, po pytaniu o zmiane (pokaz mi kliencie
nowy chipset, ktory obsluguje to badziewie) odpowiedzieli, ze owszem,
wszystkie miec nie musza, ale 20% ma miec przejsciowki i gadaj tu z takimi o
pogodzie.

Tomek