Re: Kompatybilnosc kosci RAM ?

Autor: KRAKOW - Smigacz (smigacz_at_polbox.com)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 13:07:55 MET DST

Jak w ruletce. Najlepiej jezeli beda mialy ten sam czas dostepu. Jezeli
chcesz je puscic na FSB 100 MHz to moga byc problemy (dla 100 MHz FSB
optimum to 8 / 7 ns) chociaz niektore chodza. Jezeli dokupisz szybsze to i
tak calosc bedzie dzialac z opoznieniem najwolniejszych pamieci, a wtedy
bywa roznie z wydajnoscia i ich kompatybilnoscia.
Najlepszym wyborem byloby dla Ciebie dokupienie kosci 10ns i pudszczenie ich
powiedzmy na 83 MHz. Mozesz sprobowac na 100 i zmniejszyc w Biosie
opoznienie choc to moze nie byc konieczne. Przy laczeniu pamieci o roznym
czasie dostepu, np 10 i 8 ns bywa tak, ze calosc dziala jak przy opoznieniu
15 ns (okolo), gdyz Bios traci czas na synchronizacje kosci.

Odpowiadajac na pytanie wprost: Jest to mozliwe.

THERE CAN BE ONLY ONE !
smigacz_at_polbox.com