Dylemat z kupnem używanego dysku.

Autor: Rafal Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 08:22:42 MET DST

Dałem ogłoszenie do anonsów że kupię dysk. Zadzwonił do mnie gość że ma Seagate 3,2GB za 180zł, wczoraj dzwonił do mnie
znowu powiedziałem że to drogo za 180 to spuścił na 150. Czy to aby aby nie podejrzane poradzcie proszę oraz czym mogę
skutecznie sprawdzić czy dysk nie jest uszkodzony (czy nie został sformatowany low level i czy nie ma bad sectorów
itp.).
Pozdrawiam.
Lipa

Proszę o odpowiedź jak najszybciej ponieważ na dzisiaj jestem z gościem umówiony!!!