Re: UDMA 66 i kilka pytan

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 29 Sep 2000 - 07:51:06 MET DST

> No tak ale dlaczego? :) I jakie sa wady/zalety zastosowania kabla udms66
> przy dyskach i kontrolerze udma33?

przy dyskach udma33 i takowym kontrolerze wad nie ma zaletą jest to co w
udma66 jest koniecznością czyli dodatkowa izolacja dutów przezd zewnętrznymi
zakłuceniami (pola mag. itp.)
, co do twego czy na udma 66 i dysku udma 66 działą jak podłączysz
inaczej ---- to działa !!!
sam miałem jeden dysk - podłączony tasmą udma66 tak :master port do plyty a
slave port do dysku ------- rpoblem napewno pojawi się gdy są dwa dyski
!!!!!
nie wiem czy wszystki kontrolery udma66 to maja ale nowe tak : mianowicie
dwa użądzenia ne tej taśmie z różnymi prędkościami ( udma66, udma33, PIO4 )
nie spowalniają szybszego chodzą tak jakby osobno bez synchronizacji
prędkości transmisji i moze wtedy ważne jest jak połączysz taśmę