czy beda problemy z...?

Autor: leon (maciej.karas_at_hot.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 14:57:51 MET DST

cze,
juz sobie umyslilem zestaw i chcialem jeszcze raz uslyszec wasze uwagi,
spostrzezenia, czy bede mial jakies wieksze problemy z ustawieniem co by
wsio gralo i pokazywalo MOC D:
proc: Duron 700 (przerazila mnie niemila perspektywa uszkodzenia D600
Goldenem, wiec niech juz bedzie 700)
mbo: skoro nie bede "krecil" to MSI 6330 (ta z testow Woja).
gfx: gf 2 mx MSI-starforce 816.
snd: sb live 1024 (jest jakas inna alternatywa?)
tuner tv: no wlasnie nie wiem jaki, slyszalem ze jest jeden taki co lubi sie
gryzc z mbo. jaki polecacie? (musi byc stereo, no i miec radio)
cd-rom: ??? myslalem byc wierny LG, ale jak to jest z tym jego U66?
hdd: barracuda 20gb.

prosze was o szybka odpowiedz, moze jakies sugestie, bo chcialem juz
zamawiac czesci.
dzieki, pzdr, leon.
GG #50972