Re: MP3 - jak zrobic?

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 14:46:59 MET DST

sofu napisał(a):
> 2) Czy tworzenie plikow stereo z probkowaniem 44100 16 bit jako podstawe do
> konwertorowania na mp3
> w popularnych programach np. Audiograber nie powoduje zwiekszenia
> otrzymanych plikow nawet jak sie wybierze opcji zapisu mp3 o gorszej
> jakosci. Audiograber w wersji 1.62 ma opcje pobierania i zapisu dzwieku
> z wejscia line np. z mikrofonu. Po czym tworzy plik .wav ktory dopiero
> trzeba konwertowac na mp3. Ale jak sie zorientowalem znowu jest to 16 bit,
> 44100 probkowanie i stereo.

 Zrob tak - nagraj dzwiek za pomoca GoldWave na dowolny format (np.
11025 mono) i uzyj Audiograbbera jako kompresora. Gdzies w opcjach mp3
jest "Make mp3 now" czy jakos podobnie - ustalasz wczesniej jakis maly
bitrate (32kbit) i pstrykasz w ten przycisk. Zrobi mp3 bez rozszerzenia
wav i w dowolnym bitrate mono/stereo.

 Idz na http://mp3.pl - jest tam tego cala masa, freeware, shareware do
wyboru.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl