Re: Opinia o ASUS P3V4X

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 13:37:08 MET DST

Mam ta plyte od marca, sprawje sie bez problemow, przedtem mialem Cela 433
teraz mam 566, nawet mozna podkrecac bezbolesnie, u mnie chodzil na 850, pod
kazdym z wymienionych systemow chodzi bez problemow (tylko VIA service packi
trzeba instalowac) co do GTS'a to nie wiem ale moj Creative Annihilator PRO
(GF DDR) buja sie bezbolesnie. Tylko ta plyta nie ma ATA 100 ma ATA66.

 Piotr Traczykowski
 Ph.D. Student
 Institute of Fundamental Technological Research
 Polish Academy of Sciences