Re: Jaka jest różnica (płyty gł)

Autor: Zbigniew Mączyński (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 12:42:13 MET DST

Witam !

Ja jakiś czas temu kupiłem sobie Gigabyte 7ZM. Długo się zastanawiałem czy mi
starczy mATX ale doszedłem do wniosku że tak :)
To samo zrobił mój kolega i kupił taką samą płytę głowna :)

Co moge o niej powiedziec :)
Mam na tej płytce Durona 600 , trzy różne pamięci DIMM PC100 (2x64MB i 1x32MB),
karte sieciową Realtek PCI , karte muzyczną Aopen Yamaha 744 i kartę graficzną
RivaTNT2 MSi.

Płyta chodzi bardzo stabilnie (u mojego kumpla podobnie) i bezproblemowo.

Jedynie co moge o niej powiedziec złego to to że szkoda że zamiast złącza AMR
nie ma ISA :) i że jest źle wyskalowany miernik temperatury.
A tak to nie mam do niej żadnych innych uwag.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

ICQ - 92575915