Re: Fax i polskie znaki

Autor: Marcin BACIK Koteras (delphins_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 12:22:32 MET DST

PiracyOEM napisał(a):

> Nazwa "Microsoft fax" musi byc
> zgodna z nazwa drukarki, na ktorej nie mozna wydrukowac (w tym wypadku
> "Microsoft Fax"). Ogolnie chodzi o zgodnosc ze standardem UNICODE.

Nie bardzo rozumiem tego sformułowania, ale poza tym to ja
(w zasadzie to nie u mnie, ale mniejsza o to) nie pracuję z MS Fax tylko
z jakimś tam programem do faxowania dostarczanym z modemem, chyba
Zoltrix.

W związku z tym że to nie u mnie to nie znam szczegółów programowo
sprzętowych
ale sie dowiem i jeśli dalej nic nie będzie szło to jeszcze bedę się
dopytywał.

BTW: Microsoft Fax jest dostarczany razem z Officem? Czy można go pobrać
z internetu?

pozdrawiam,
bacik

--