Re: nagrywarka

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 12:11:35 MET DST

> Z tego co wyczytałem na stronie Plextora to jest to IDE a model SCSI jest
> nowością (PX-W121032S) więc pewnie nie można go jescze kupic w Polsce
(chyba
> że się mylę). A gdzie to można wogóle kupić - chodzi mi o hurtownie
> oczywiście - która jest dystrybutorem Plextora w Polsce?
> R.

tak tak - przepraszam - moja pomylka - oczywiscie S (nie A)
nie chodzilem po hurtowniach i sklepach - totez nie wiem jak z dostepnoscia

jesli bedzie problem z dostaniem tego modelu to polecam Plextor 12432S
(wolniejszy w RW - poza tym rowniez swietny model)

pozdrawiam
mailto:marcyn_at_post.com
http://www.marcyn.prv.pl
UIN# 52027861