Funkcja voice w modemie

Autor: mini (minix_at_no_f_spam_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 11:05:41 MET DST

Mam problem z uruchomieniem funkcji voice w swoim modemie. Tzn.
chciałbym z niego korzystać jak ze zwykłego telefonu, rozmawiając
poprzez przyłączony do karty modemu mikrofon i słuchawki. Mam modem
Asmax internal na złączu ISA, pracuję w Win 95. Kożystałem w tym celu
z oprogramowania BitWare dołączonego do modemu oraz ze standardowej
aplikacji telefon dostępnej w Windowsie, w obu wypadkach
bezskutecznie. W przypadku połączenia głosowego modem potrafi wybrać
numer, jednak ani sygnał z linii telefonicznej nie jest słyszalny w
słuchawkach, ani sygnał z mikrofonu nie jest przenoszony do linii
telefonicznej. Słuchawki i mikrofon są sprawne i podłączone do
odpowiednich wejść na karcie modemu.
W związku z tym mam pewne pytanie:
Czy mogę sprawdzić funkcję voice modemu korzystając z komend AT? (Czy
są w ogóle jakieś komendy AT odpowiedzialne za pracę modemu w trybie
voice?)
Chciałbym przede wszystkim wiedzieć jak przy pomocy komend AT
przełączyć modem z trybu data do trybu voice, a także jak regulować
głośnością sygnału w słuchawkach i mikrofonie (jeżeli jest to w ogóle
możliwe).

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

mini