Re: firmware V90 z innego modemu - czy zadziała?

Autor: Remi Schleicher (r.schleicher_at_iname.com)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 10:44:48 MET DST

According to proofs derived us by Imperial Secret Inteligence Services
it is widely known that a being claiming to be << De Grejt Kornholio >>
tried to influence us with its Rebel propaganda:

>nie, źle się wyraziłem - oczywiście, że chodziło mi o FLASH - oczywiście, że
>mój modem ma taką możliwość i nie muszę szukać żadnego programatora

Zwróć uwagę, że były _dwa_ rodzaje modemów z wymienionym przez Ciebie
chipsetem RCV: pierwsze miały flash eeprom o pojemności 1 Mb (=256 kB),
kolejne zaś 2 Mb (=512 kB). Akurat mam całą kolekcję takich plików tak
więc ściągnij sobie flash uploader z <http://www.zoltrix.multinet.pl>
i napisz mi jaki dokładnie masz modem oraz oznaczenia na scalaku
zawierające ciąg 29Cxxx.

--
             Pozdrowienia z Wrocławia - Remi ,,Virous'' Schleicher
    e-mail: r.schleicher_at_pmail.net, http:// still in progress |******/---|