Re: LG 795FT

Autor: Tomasz Bednarczyk (bedtom_at_ac.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 10:27:05 MET DST

> Moze mam szczescie, ale obecnie posiadam Lg 77M i bardzo sobie chwale. ale
> dzieki za ostrzezenie, porownam z innymi monitorami przy zakupie.

 Mam LG 795 FT plus i jest to trzeci monitor po wymianie.
 Niestety musze potwierdzic kiepska jakosc ich wykonania.
 Wiec przy zakupie radze bardzo dokladnie obejrzec sobie monitorek a w
szczegolnosci (juz ktos o tym pisal) czy nie ma ciemniejszych plam w roznych
miejscach ekranu i (co wystepowalo u mnie) nieostergo wyswietlania detali w
narozach (prawy gorny i lewy dolny lud na odwrot - brak mozliwosci usuniecia
podczas regulacji).
 Co do serwisu, mialem do czynienia z dwoma w Wawie jeden nawet nie kiwnal
reka zeby cokolwiek zrobic z monitorem ale oczywiscie wpisal sobie w karte
"regulacia" natomiast kolejny (adres moge podac) zachowal sie perfekcyjnie
... powalczyl ze sprzetem a jak sie nie udalo w srawny sposob wymienil go.
I jeszcze ciekawostka serwis LG odbiera monitor z domu .. co przecwiczylem.

Pozdrowilem
Tomasz

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/