Błąd CRC podczas rozpakowywania

Autor: Mariusz (mdzk_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 09:35:42 MET DST

Na moim komputerze podczas rozpakowywania plików regularnie pojawia
się błąd CRC. Pliki na pewno nie są uszkodzone - sprawdzałem na innym
komputerze. Błąd występuje głównie w przypadku dużych plików. Gdzieś słysz
ałem, że jest to wina zbyt krótkiego czasu dostępu do pamięci. Jednak prób
owałem różnych ustawień w BIOS-ie - bez skutku. Podejrzewam, że jest to pr
oblem sprzętu. Mam płytę Gigabajta 6BX7, kontroler SCSI AHA-2930U2, jeden
dysk SCSI SEAGATE LVD 9,1 GB, PIII 700, RAM 256MB 100MHz.
Z góry dziękuje za pomoc.

Mój e-mail: mdzk_at_poczta.wp.pl

Mariusz.