Re: Optyczne myszki

Autor: Biedrzyk (biedrzyk_at_home.com)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 06:17:33 MET DST

Nie bede oryginalny jesli postawie na Logitecha. USB, 3buttons, scroll.
A dlaczego nie Microsoft? Bo Logitech (USB) nie gubi sie przy szybkich
ruchach w lewo i prawo i jest bardziej elastyczny jesli chodzi o
przyporzadkowywanie funkcji buttonom. Jest jeszcze pare drobnych roznic, ale
to kwestia przyzwyczajenia. Jedynie co mnie wkurza to dolna pokrywka myszki
Logitecha (tej purple), ktora jest w stylu iMAC, czyli polprzezroczysta i
troche swieci. Chyba to zamaluje od srodka.
Poki co nie nawala, wczesniej mialem przez 2lata inny model Logitecha ze
scrollem i tez nic sie nie dzialo, nawet mikrostyki sie nie zuzyly. No ale
trzeba bylo czyscic te cholerna kulke. No more.
Biedrzyk