Re: Jaka plyta na 2 x PIII700-100???

Autor: Wojt_at_s
Data: Wed 27 Sep 2000 - 23:04:34 MET DST

> To ja wiem. Czy do P2B-D moge wlozyc 2 Koperki 700 (100MHz) przez
> prejsciowki? Wolalbym Koperki, bo sa (chyba) nieco szybsze, mimo
> mniejszej ilosci cache.
> Na stronie asusa pisza, ze obsluguje do 650+, wiec 700 tez powinien
> zdzierzyc...

Katmaie maja 512 kilo tyle ze pracuje przy polowie zegara proca
Kopery maja 256 kilo ale pracuja przy pelnym zegarze.
Koperki sa oczywiscie wydajniejsze.

do obslugi koperow trzeba sprawdzic revision plyty - zdolnosc ukladu
programowalnego sterownika regulatora napiecia do wytworzenia napiec dla
rdzenia procesora ponizej 1.8V a dokladnie dla
Celeronow II 533, 566 - 1.5V
Celeronow II 600 i wzwyz - 1.65V
PIII - Coppermine - 1.65V.

Na stronie ASusa jest gdzies info o obsludze CuMine - jaki revision powinna
miec
plyta (numer wersji znajdziesz miedzy slotami ISA, PCI po symbolu plyty)
oraz
jakie oznaczenie przy kodzie kreskowym.

Na niemieckiej stronie ASusa jest ladnie wyjasnione:
http://www.asustek.de/de/support/techmain/FAQ/mobo_cpu/faq077_Pentium_III_CU
.htm
- wychodzi na to ze potrzebujesz rev. 1.06 , ozn. D03 i biosu 1012B

Najlepiej kupic procki w wersji fcpga i przejsciowki (najlepiej ASusa :)
choc
troszke kosztuja - bedziesz mogl na sztywno ustalic napiecie na przejsciowce
co daje mozliwosc podkrecania).

siema