MSI Live Bios

Autor: Jeremi (Jeremi_at_poland.com)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 22:47:15 MET DST

Witam!
Mam zamiar "odrestaurować" swój komputer, za co pewnie będzie mi on
niezmiernie wdzięczny:)) Przeczytałem listy na grupie z ostatnich tygodni i
zdecydowałem, że zmienię procesor na Duron 650 lub 700, do tego twardy IBM
Deskstar 40GV DTLA 305020, oraz płyta o oznaczeniu MSI K7T Pro VIA KT133 -
no właśnie: czytałem w reklamie, że Bios tej płyty można uaktualniać przez
internet, ma ktoś jakieś doświadczenia z tym? Bardzo ułatwiłoby mi to życie,
bo specem komputerowym to raczej nie jestem. A może polecacie coś innego?
Zaznaczam, że nie będę podkręcał procka. Napiszcie także co sądzicie o
twardzielu IBM, wiem o nim tylko tyle, że ma ULtraDMA 100 i prędkość 5400.

--
Pozdrawiam
Jeremi