Re: Kto ma MS K7T Pro 6330?

Autor: Piotr Wrona (wrona_at_gd.onet.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 22:30:05 MET DST

On Wed, 27 Sep 2000 21:45:24 +0200, "Michal K." <darkfury_at_poland.com>
wrote:

>u mnie tak samo i jest SUPER STABILNIE !!!
>
>a na procku jakies 47
>
>ps. super plyta !!

Niestety u mnie jest tak jak pisalem wczesniej:

Systuacja jest najstepujaca. Winda 98 SE zainstalowana na 64 MB i Asus
V3400 (TNT) dzialala niezle, ale czasami sie zamrazala. Jeszcze gorzej
w 3D Mark czy unreal Tournament - tam freez sound&gfx po kilku-/nastu
sek.
Zaczne od softu:
Zainstalowalem Bios 1.4
Via SPack 4.24 - AGP w turbo a potem w standart mode
Stery Asus v2.25, 3.68, 5.16 - te drugie pieprzyly grafike wiec => del
Zawsze to samo
Myslalem - proc sie wegli!!! Ale nie temperaturka dzieki tegiemu
Intelowskiemu ( :-D) coolerowi nie przekroczyla 41 st C, a zwisy
wystepowaly czasem juz przy 37-38.
Dalej pracowalem juz nad ustawieniami AGP. Ani zmiana na standart (w
VIA SP AGP vxd, ani wylaczenie Sideband ani x4 Disable nic n ie
zmienilo. Dopiero po deinstalacji AGP jak dotychczas pracuje dobrze
(ale to dopiero kilka godzin) wiec jestem pelen watpliwosci. Ponadto
raczej wolalbym miec AGP zalaczone :-(.
Nie mam specjalnie koncepcji co by tu jeszcze zapodac, wiec bardzo
prosze Was o porady oraz o wyjasnienie znaczenie (ewentualnie
mozliwego wplywu na zaistniala sytuacje) funkcji w BIOSie AGP Master 1
WS Write i AGP Master 1 WS Read, ktore to sa domyslenie wlaczone.
(Instrukcja jest jak zwykle enigmatyczna).
Dodam, ze niespecjalnie chcialbym instalowac refererncyjne NVidii z
racji posiadania wersji TNT VIVO.

***** Piotr Wrona *****
e-mail: wrona_at_gd.onet.pl
ICQ: 13508995