Jaka karta ??? riva tnt 2 M64 32mb czy ATI Rage Magnum 16/32

Autor: Michal K. (darkfury_at_poland.com)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 21:38:56 MET DST

ktora karte graficzna byscie polecali do zestawu pod durona 600

Riva tnt 2 M64 32mb czy moze

ATI Rage Magnum 16/32 ( ta na chipie ati rage 128)

obie sa w podobnej cenie , ale riva to jakis niefirmowy tajwan , a ati
zawsze to juz w miare markowa karta , choc do rivy nvidia czesciej nowe
stery wydaje..

dodam ze giercownikiem maniakiem nie jestem , ale od czasu jakiegos ufosa
lubie zabic...
bardziej mi zalezy na ostrosci kolorow / itp - glownie grafika no i
bezproblemowosci itp.

Tylko nie polecajcie mi geforca , bo nie wchodzi w ogole w gre

Pozdro Michal