Re: Abit be62 hpt370 (udma100) pytanie o rozwalanie dyskow

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 18:41:49 MET DST

"DC" <dreamcast_at_yoyo.pl> wrote in message news:8qr0sh$hi5$1_at_news.tpi.pl...
> mam pytanko pewien czas temu na grupie bylo glosno (dosyc) o tym ze na ww.
> plycie padaja dyski w win98 moze jakies wnioski czy to aby napewno byla
> przyczyna sterownikow do hpt370 do win98 i jezeli ktos wie jak uniknac
padu
> dusko (bios stery do hpt ) to niech pisze ok ??

Ja doświadczyłem jednego takiego kompa którego osobiście konfigurowałem iż
po zainstalowaniu driverów od HPT najpierw pojawiały się błędy rejestru
Windows a po kilku kilkunastu dniach pad twardziela.
Pady zaliczyły 2xSeagate Barracuda II 15GB oraz IBM DJNA-37137
Zrobiłem wszystko co mogłem, wymieniałem nawet zasilacz, drivery do HPT a
nawet BIOS.
Po zmianie BIOSu do HPT z 0.95b na 1.0.2 jakby się poprawiło. W ciągu 3
tygodni jeden tylko błąd w rejestrze systemu.
Myślałem - jedna jaskółka wiosny nie czyni, poza tym system był zgrany z
padniętego dysku na żywca a tylko plik user.dat
otworzony z kopii.
Po wymianie dysku na nowy (komp chodził na dysku zastępczym IBM) i instalce
wszystkiego od nowa, po 3 dniach pierwszy pad rejestru systemu.
Nie jest to przypadek odosobniony.
Znajomy kupował w innym źródle i przemielił 4 dyski IBM ATA100 oraz dwie MB
Abit BE6-II v1.2
Teraz jedzie na BXMaster lecz narzeka że nie kręci się jego PIII 800/100 na
tej płycie.
A ja szukam dobrej płyty na Slot1, z minimum ATA66 na pokładzie.

--
Pozdrówka
Robert Kowalski