UDMA 66 na PCI

Autor: Joseph (mkont_at_interia.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 18:48:07 MET DST

Pozdrowienia dla wszystkich grupowiczów :-)))

Słyszałem, że jeżeli płyta nie obsługuje ATA66 (tak jak to jest w moim
przypadku) to można sobie dokupić specjalny kontroler, którego wpina się w
gniazdo PCI. Podobno korzyści z tego są jeszcze takie iż zyskuje się
dodatkowe dwa gniazda IDE. Poza tym nic więcej nie wiem i szukam jakiś
konkretnych informacji na ten temat.
Może ktoś z was wie o co w tym wszystkim chodzi i czy na pewno jest to tak
kolorowe jak słyszałem. Poza tym warto to w ogóle kupować czy lepiej zmienić
sobie od razu płytę.
Nie mam pojęcia również ile cos takiego kosztuje ?!

Za wszelkiego rodzaju informacje z góry dziękuję.

Pozdrowienia.