Jak odpalić ThinkPad

Autor: _ LeW (lwacek_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 18:51:10 MET DST

Dostałem niedawno IBM ThinkPada - model 760EL.
Nie ma stacji dyskietek, ale ma CD-ROM. Na dysku zainstalowany Linux.
Problem w tym, że nie można dostać się do środka linuxa bo nie znam hasła.
Chciałem sformatować dysk i wgrać normalne Windows, ale tu jest problem.
Można wejść do setapu, ale nie można zmienić haseł i nie da rady ustawić CD-ROM
żeby z niego się botował. Jak sobie z tym poradzić?
Czy da się zresetować bios?
Czy da się botować z CD-ROM?
Czy da się sformatować dyski nie wchodząc do linuxa?
Jak najprościej zainstalować "kochany" windows?