KARTA SIECIOWA -zmiana MAC ADRESU na stale

Autor: Marcin (mrowieck_at_aol.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 12:46:39 MET DST

mam programik ktory do pracy wymaga konkretnego HWADDR (mac-a) adresu
karty sieciowej , program pisany byl lata temu autora nie ma a karta
sieciowa z ktora chodzil padla.
Jak w nowej karcie zmienic MAC adres zeby program z pod windy go
widzial , w linux-e nie mam problemu zmieniam ifconfig i dziala
ale ten program jest pod winde ;<
Interesuje mnie rozwiazanie softwarowe (jakas nakladka ktora pozwoli
na to co ifconfig)
ale najlepiej sprzetowe czyli np jakis program do konkretnej karty
w ktorym mozna zmienic MAC na stale
(przeciez one teraz wszystko maja we flashu)