Re: Instalacja Win NT na HDD >1024 cylindry -WAŻNE!

Autor: Andy (NOSPAM_reptile_at_poczta.fm)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 11:24:27 MET DST

Witam,
Użytkownik "Ramirez" <koski_at_friko.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam do szanownych Grupowiczów pytanie związane z Ins. WinNT ...jak w
temacie
> :)
> Muszę zaintalować to ustrojstwo (winNT) na partycji dysku, znajdującej sie
> powyzej 16 GB (Inaczej nie wchodzi w grę !!!)

Nie próbowałem tego rozwiązania na dysku 16GB, ale z 6GB (instalator
pozwalał na maks ok 4GB) pomogło...
Otóż proponuję włożyć ten dysk do innego komputera z WinNT (jako np
secondary master) i w menadżerze windows założyć na nim partycję 16GB i
sformatować na NTFS. Potem przełóż go do właściwego komputera i rozpocznij
instalację, a w czsie jej trwania wskaż "Pozostaw bieżącą partycję bez
zmian" (czy jakoś tak się nazywa ta opcja). Powinno zadziałać....

Pozdrawiam
Andy

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz!  http://konkurs.rubikon.pl