Re: Bios upgrade ?

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 10:10:19 MET DST

MArcin wrote:

> Cześć
>
> Chciałbym zmienić BIOS w płycie firmy HOLCO ENTERPRISE.
> Jest to płytka z procesorem 486.
> Aktualna wersja Biosu jest z 1993 r.
>
> Oto wykazania programu CTBIOS:
>
> AMI-BIOS found :Version P3.J4
> OEM ID :1343 = Holco ...
> Chipset : OPTi895
>
> Oczywiście stron powyższa nie działa, nowa strona firmy www.shuttlegroup.com
> tez nie działa.
>
> Wie ktos może gdzie i czego mam szukać ??
> Z góry dziękuje .

hej

na dzien dobry potrzebujesz programatora epromów i kogos kto sobie z tym poradzi
(zaprogramowaniem nowej kostki) potem czeka cie znalezienie odpowiedniej wersji
biosu do twojej płyty (niewykluczone ze takiej po prostu nie ma) ja tam bym sie
zastanowił czy nie taniej wyjdzie kupic inna płyte pod 486 (szacunkowy koszt od
15 -50 zł)

Harpoon