Re: BX 133 Raid i AGP

Autor: TerAzja (terazja_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 23:38:42 MET DST

> To nie dzielnik - jak juz to pokombinuj z AGP Aperture Size i ustaw
AGP
> Transfer Mode na Fast.
Witaj,
Zadziałało.....tzn Transfer Mode na tryb Fast.............Dzięki... lecz
będę nieznośny nadal, powiedz mi oraz innym (co ich to ciekawi) czy
lepiej pozostać na rate 1x czy na 2x niby pytanie głupie, bo jakże 2x
jest oczywiste ale....Z tego co Kubusia rozumkiem załapałem ,to tam
pisze że 1x zapewnia "stabilność systemu" natomiast 2x nie bardzo ? No
dobra nic się na 2x mi nie sypało, lecz pomiar w 3DMark2000 wykazał
zaledwie różnicę 7punktów a to nie jest wiele a nawet powiem, że drugi
pomiar po nim już nie wykazał żadnej różnicy między 1x a 2x więc po co
to wszystko?! Aha Aperture Size mam 64MB przy moim jak pisałem 192MB
Ramu....
Pzdr i Thx
TerAzja