Re: Jaki Win?

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 19:39:29 MET DST

Kaizen wrote:

> Igo wrote:
> [...]
>
> Z tym sprzętem i wymaganiami to ja bym postawił NT4 - w miarę skromne
> wymagania, stabilność, szybkość. ME to system do domu a W2K to
> zbajerowane NT - oba są kobylaste, mają chore wymagania, a do Twoich
> zastosowań nie wnoszą nic istotnego.

Popieram, jednak pod warunkiem, że jak napisałeś: "mnie gram" ;-)))
dla tego mam dwa systemy: NT do "pracy" i Win95 do rozrywki
(bo NT lepiej potrafi korzystać z SWAPa - przykład: zrobiłem sobie porządny
skan (tak z 2000x3000) np. PSP cielił się z otwieraniem tego, a NT pomieszał
tylko dyskiem (bo zrobił od razu swapa takiego, żeby starczyło) i wczytał
bez zająknięcia ;-)))

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|