Moje krotkie przygody z podkrecaniem Durona 600

Autor: Gregry (gregry_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 20:20:30 MET DST

Jakies trzy tygodnie temu kupilem Duronka 600, plyte Abita bez RAID. Po
wielu postach na temat podkrecania postanowilem sam sprobowac. Zamalowalem
mostki L1 i... nic, probowalem kilka razy i ciagle nic nie wiem czy robie
cos zle (za duzo, za malo grafitu?), ale po prostu procek nie reaguje.
Sprawdzilem nawet czy przypadkiem nie jest to najnowsza wersja zablokowana
na amen, ale na szczescie nie :)

Po niepowodzeniach ze zmiana mnoznika podkrecilem FSB. Tym razem efekty
zupelnie inne - komputer dziala stabilnie na 6x115Mhz. Wiem, ze jak na
Durona to dosyc duzo. Tak wiec teraz pracuje na Duronie 692Mhz :)
temperatura ok 45 stopni dochodzi do 50 po dlugiej i ciezkiej pracy.

Jesli ktos moglby jakos sensownie wytlumaczyc dlaczego trik z olowkiem nie
dzialal (albo opisac lopatologicznie jak to zrobic - oczywiscie trik, nie
wytlumaczenie ;) ), to bylbym wdzieczny.

Pozdrawiam,
Gregry