Re: outlook express

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 18:39:35 MET DST

>witam po roku bez czyszczenia dysku nadszedl czas na porzatki
>i chcial bym sie dowiedziec jak przenies zawartosc subskrybowanych grup do
>nowego systemu w outlook express
Ja to robię tak: na innym dysku robię kopie zapasowe dwóch katalogów z
c:\widows\dane aplikacji\microsoft kopiuje "addres book" i "outlook expres"
W pierwszym mam wszystkie adresy a drugim pocztę i newsy. Później wywalam
wszystko jak ktoś lubi to i format c:. Po zainstalowaniu nowego systemu przy
instalowaniu grup wpisuje ten sam serwer który miałem poprzednio, ale nie
ściągam grup. Do powstałego katalogu \widows\dane aplikacji\outlook
expres\newes\nazwa serwera grup kopiuję zawartość poprzedniego skopiownwgo
katalogu. I po sprawie mam cały czas ciągłość, podobnie choć trochę inaczej
z pocztą i adresami.
= Janusz =
= jangol_at_poczta.fm =
= jangol_at_tenbit.pl =