Re: Bardzo wazne... karta grafiki

Autor: AdamS (cieprog2_at_byd.top.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 10:50:27 MET DST

> Jak ma byc dekoder MPEG to napewno to nie moze być zaden GeForce tylka
> jakaś
> W porywach moge zrezygnowac z dekodeka bo software powinien to pociagnac,
> tylko zalezy mi na wyjsciu TV a naljepiej jakby i wejscie bylo...

ATI RAGE FURY 128 PRO VIVO - karta z wej/wyj TV, jeżeli chodzi o DVD to ma
wsparcie dla kompresji ruchu i odwrotną trasformatę cosinusową. GRY 3D to
wydajność na poziomie TNT2.
Dokładny opis na www.benchmark.ceti.com.pl lub www.pc.com.pl. Cena około 500

Własnie wyszła nowa karta ATI z chipem Radeon wydajność porownywalna z GTS
GeForce2
+ doskonałe wsparcie dla DVD podobnie jak karta przedstawiona powyżej,
niestety cena jest koszmarna opis również na www.benchmark.ceti.com.pl.

AdamS