Re: Nagminne zawieszanie

Autor: makos (makos_at_free.kam.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 10:00:04 MET DST

wentylator jest i chodzi zupelnie dobrze bo przeciez jesli klocek by sie
grzal to bym widzial (w biosie mam zabezpieczenie ustawione na 70 stopni)
a nie sadze aby zagrzal sie przez kilkanascie sekund od odpalenia bo tez sie
zawiesza zaraz po uruchomieniu. Wczoraj ogladalem film ktory wczesniej
przegralem na dysk i w polowie sie zawiesil od tak sobie ...
Moze jest jakas funkcja o BIOS'ie ktora jest zle ustawiona, ale chyba nie bo
ladowalem ustawienia domyslne i to samo ...