Re: Czy CTX ma pasek na środku?

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 23:38:37 MET DST

Witam

"Jakub Furkal" <jakub_at_greenet.pl> wrote in message
> Kiedyś Sony wypuszczał swoje monitory i miały one taki cieniutki pasek
> na środku ekranu, ale tłumaczyli się, że "tak już jest". Chcę kupić
> teraz CTX PR 711 F i widzę, że ma on typ ekranu FD Trinitron. Czy to
> jest właśnie ten fatalny typ kineskopu, który miał Sony? Czy CTX też
> może mieć ten denerwujący pasek?

tak ten model CTX bedzie mial DWA ! biale cieniutkie paski poziome na
kineskopie
sa to paski "podtrzymujace" - niestety czasem je widac, ale generalnie nie
jest az tak zle, za to kineskopy te charakteryzuja sie doskonala glebia
kolorow - niespotykana w innych kineskopach (barwy sa bardzo zywe -
doskonale)

osobiscie nie kupilbym takiego kineskopu gdyz te paski mnie denerwuja
ale jesli zalezy Ci na doskonalym obrazie - to kupuj - moze sie do paskow
przyzwyczaisz

ale polecam Ci monitorek (bez paskow) - Samsung 755DF (dosc fajny {poziom do
85kHz} za male pieniadze)

pozdrawiam
mailto:marcyn_at_post.com
http://www.marcyn.prv.pl