Re: Jaki Win?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 22:21:20 MET DST

Użytkownik "Igo" <igo_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Mam do wyboru system: Windows Millenium i Windows 2000 (wersje PL). Którą
> należ wybrać? Proszę o odpowiedź głównie użytkowników/testujących. Mam
> kompa: Cel. 500, 64 MB RAM i dowolną (no prawie) ilość miejsca na HDD. Kompa
> używam głównie do Internetu, programowanie, mp3, itp (mnie gram). Chciałbym
> mieć szybki, stabilny Windows (wiem, ze nie mozliwe, ale chociaż w
> części...). Zależy mi też na bezpieczeństwie (ograniczanie dostępu innym
> użytkownikom). Co lepiej wybrać. Dodam jeszcze, ze nie korzystam z intranetu
> [...]
Skoro nie grasz lub grasz sporadycznie, i zależy Ci na stabilności i
bezpieczeństwie - zdecydowanie Windows 2000. Wersja polska jest jednak
przyjaźniejsza (chyba że masz opanowany język ang. do perfekcji). Bez 128 MB
RAM jednak nie da się w nim pracować.
Najlepiej potestuj sobie ten system - są przecież dostępne darmowe wersje demo
(120 dni). Taką wersję demo możesz później bez utraty ustawień zmienić w
wersję pełną.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki