Abit LX i błędy procka w biosie ?

Autor: Mankej (nospam_at_corp.com)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 22:10:28 MET DST

Hey !

Jutro idę do goscia, który coś chyba "sknocił" w biosie (on sam nie jest
pewny, bo zrobiła to prawdopodobnie osoba trzecia). Ponieważ nie jestem w
ogóle obeznany z Abitem i jego CPU soft menu (mam całkiem inny sprzęt), mam
w związku z tym trochę lamerskie pytanie:
Co to jest za bląd - processor unworkable or has been changed ?
Przypuszczam, że gość zmienił ustawienia dla procka (mnożnik, magistrala ?),
tylko które ? Procesor to PII - 233, i tak jest ustawiony. Komp chodzi
normalnie, jednak za każdym razem wyskakuje ten komunikat.
Proszę o ewentualne sugestie (czy mam zapodać default settings ?).

Thx

Pozdrawiam

Mankej