Kompatybilnosc PCMCIA

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 18:59:53 MET DST

Jestem dosyć zielony w tej technologii (sam nie mam laptopa)
ale zostałem poproszony o zakup w USA bezprzewodowej karty
sieciowej na PCMCIA do laptopa w Polsce. Osoba w Polsce nie ma
jeszcze laptopa (aby było nieco ciekawiej...) dopiero będzie mieć.
Zastanawiam się właśnie czy ta technologia jest kompatybilna
z rozwiązaniami na całym świecie i czy każda karta PCMCIA
będzie pasowała do każdego laptopa czy nie. Czy są jakieś
rodzaje tych złącz, jakie są najpopularniejsze innymi słowy
jakiej karty szukać?