Re: Pamiec 133MHz

Autor: Krzysztof Grzegorczyk (Krzycho_at_antares.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 18:11:56 MET DST

Hej !!!

    Jest taki maly i przydatny programik WCPUID, maly, poreczny, nie
robi bajzlu w systemie i pokazuje info o PROCKU, AGP i PAMIECI (takze, a
moze
    przede wszystkim CACHE ...);

    Sciagnac to mozna ze stron technicznych, teraz niestety nie mam pod
reka zadnego adresu (uzywam nie swojego kompa ...), sprobuj uzyc
wyszukiwarki
    i zadym w Interencie to na pewno znajdziesz ...

pozdrawiam

Krzycho