Re: Drukarka: Laser czy atrament?

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 16:20:15 MET DST

Jezeli masz mozliwosc wyboru (forsa) to polecam drukarke laserowa.
Przy czym oczywiscie wszystko bedzie czarno-biale (zakladam ze kolorowa jest
poza mozliwosciami finansowymi). Wszystko zalezy od tego, do czego jej
potrzebujesz i ile wydrukow musisz wykonywac.
Mam 2 laserowki, iglowke i kolorowa atramentowa. Z wszystkich najczesciej
uzywam laserowki HP1100.
Wykonuje najlepszej jakosci wydruki szybko i bez problemow. Natomiast na
wlochaty i gruby papier (np pewien specyficzny wizytowkowy jaki posiadam)
najlepiej mi sluzy laserowka EPSON EPL 7500 (stara ale jara niestety 300
dpi), ktora ma porzadne gumowe walki i grzanie na wyrost, co powoduje, ze
jest w stanie przyprasowac toner jak zelazkiem.
Kolorowe drukarki ladnie drukuja zazwyczaj na odpowiednim papierze. Na
mechatym gruboziarnistym druk lubi sie rozlewac. Suma sumarum ja preferuje
drukarki laserowe nawet kosztem braku koloru. A najlepiej to byloby miec i
laserowke i nawet tania kolorowa (mam mechaniczny badziew Z11, ktora chociaz
wolno, to jednak dosc ladnie drukuje) do specjalnych poruczen.

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl