Re: DVD+KT133

Autor: Ramon Dustet (ramon_at_accent.com.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 15:17:46 MET DST

siwybob napisał(a):

> Mam pytanko do grupy (jesli juz bylo to sorry):
>
> Slyszalem o problemach chiset'ow VIA z odtwarzaniem DVD z wykorzystaniem
> softwarowych playerow ("rwane" odtwarzanie). Mam Duraka 700 na KT133 (TNT2
> 128bit) i niepewnosc czy kupno napedu DVD nie pociagnie za sobš koniecznosci
> zakupu dodatkowej karty sprzetowej. Jak to jest z tym odtwarzaniem?
> THX

3DNow2 w ma speciajne funkcje usprawniajace odtwarzanie DVD co daje lepsze
efecty nisz na Pentium-ach(pod warunkiem ze sie je wykorzystuje z tego co wiem
to PowerDVD wykorzystuje) wiem bo mam D600_at_1000 na Soltek75KV i ViperII.

"Rwanie" moze wystempowac niezaleznie od configuracji(Celeron,PIII czy Duron)
kiedy nie ma wlaczonego trybu DMA.

Pozdrawiam, Ramon