Re: Celeron 400 i overclocking

Autor: Kacalka (kacalka_at_poczta.fm)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 15:10:39 MET DST

Dimax wrote:

> U mnie C400 spokojnie chodzil na badziewnej plycie z karta TNT2 na 500mhz
> (83Mhz)
> Wszystko gralo cacy dopoki nie kupilem karty sieciowej ktora to nie
> wytrzymuje owego 500 i musze dzialac tylko na 450 :(
>
> Dimax

Jak mialem badziewna plyte (DFI VIA) to tez mi chodzil na 500 MHz. Caly
problem siedzi w w mnozniku FSB/AGP, ktory nie ma zadnego wplywu na
wydajnosc grafiki. Jesli twoja "badziewna" plyta miala 2/3 to jest tak
jak mowisz. Wszystko chodzi. Ale BX Master ma 1/1 i wtedy jest tzw.
"dupa w krzewach". Madre plyty (AFAIR Abit) maja w BIOS-ie taki
"cyngwais" ktorym mozesz sobie ten mnoznik przestawiac.

Pozdro.