Re: podsuchiwanie modemu

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 12:00:32 MET DST

Użytkownik "Michal Glebowski" <glebows_at_wipos.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> cze.
>
> pamietam, ze kiedys bylo glosno o programach, ktore
> podsluchuja transmisje - co wchodzi / wychodzi przez
> modem (lub po prostu po TCP/IP).
>
> moze ktos zaproponowac jakies programy?
> chcialbym zautomatyzowac prace
> z paroma stronami WWW (cgi/asp),
> ale nie wiem co wysylac do sieci,
> zeby wygladalo naturalnie.

Hmm... chodzi Ci chyba o rejestrowanie tego, co jest przesyłane poprzez http
do/z Internetu? Mogę zaproponować program Proxomitron
http://mir.spaceports.com/~ptron/beta.html, gdzie masz taką mozliwość również
w połączeniach https. Ale na pewno są bardziej wyrafinowane narzędzia...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki