Re: Quantum

Autor: Mall (malleus_at_astar.com.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 11:32:27 MET DST

Użytkownik The EaGle <theeagle_at_tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8qkmrf$pgf$1_at_info.nask.pl...
> Aboslutnie np Compaq od lat uzywa w sowich bezawaryjnych zestwach dyskow
> m.in Maxtora i wszyscy uzytkowicy sobie je bardzo chwala. Duza trwalosc ni
> dorownuje mu ani IBM ani Fujitsu a tym bardziej Quantum w tym przypadku.

Troche dziwne stwierdzenie, przez moje rece przewinelo sie sporo komputerow
Compaq'a i owszem, byly w nich dyski Maxtora, ale byly takze Quantumy, oraz
dyski Western Digital (i to wcale nie Expert ;). Wiec akurat tego co pakuje
Compaq do swoich maszyn nie mozna uznac za argument za Maxtorem.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Sosnowski