Re: obudowy i zasilacze

Autor: Arek Skwarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 08:37:30 MET DST

MGB napisał(a):

> Hi!

> Enlight 7237 - 300zl. Nie bedziesz zalowal.

Oooo tak, potwierdzam! Wprawdzie jeszcze nic w niej nie siedzi (brak
kasy na plyte :( ) ale juz widze ze obudowa jest bardzo ergonomiczna.
Cztery miejsca 5,25, trzy 3,5 (w tym dwa z wyjsciem na zewnatrz mozna
zamontowac napedy dyskietek, ZIP czy co tam jeszcze) w wysuwanej klatce
na zatrzaskach - dla mnie bomba bo bede korzystal z malego dysku do
przenoszenia danych z i do pracy, a ze plyta czolowa zdejmowana, wiec
nie trzeba otwierac bokow kompa, a nawet nie trzeba ruszac obudowy z
miejsca, by dysk wykrecic, tak samo jak zreszta i napedy 5,25 bo sa
montowane na zatrzaskowych szynach. Wewnatrz pelno miejsca, miejsca na
dwa wentylki systemowe (z przodu i z tylu obudowy). Nie wiem tylko jak
zasilacz sie bedzie sprawowal (aha, ma regualcje obrotow wiatraka w
zaleznosci od temperatury zasilacza) ze wzgledu na moc (bodajze 235 W),
nie wiem czy uciagnie podkreconego Duronka plus dodatkowe wentylki...
Coz, zobaczymy w praniu.

Arkady