Re: problem z moim kompem :-/

Autor: PiKo (pteh_at_kki.net.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 23:59:42 MET DST

Użytkownik matjas <abc_at_cba.xyz> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
39cd03f9.2596713_at_news.tpi.pl...
<CIACH>
> Jak Panstwo mysla, co moze byc przyczyna tego dziwnego zachowania
> komputera (dodam tylko, ze jak juz odpali to jest wszystko ok., nie ma
> zadnych zwisow itp., komputer chodzi bez problemow) ?
<CIACH>
Mam to samo lub prawie to samo. Płyta nie reaguje na reset tylko na wielok
rotne -włącz listwę -naciśnij power -wyłącz listwę itd do 30 razy. Nie jes
tem pewien czy to wina płyty czy zasilacza ale IMHO jakiś kondensator pomału
pada bo jeżeli na noc wyłączę listwę rano startuje od pierwszego pstryka. Na
razie większość podejrzeń kieruję w stronę zasilacza.

PiKo