Re: problemy z IRQ

Autor: Marek (1970_at_marziel.freeserve.co.uk)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 20:49:08 MET DST

"DJ Diodak" <lucas4_at_friko7.onet.pl> wrote in message
 ale podobno nie powinno byc

> hmm a kto ci tak powiedzial (pewnie ten super serwis :))) ? Jest cos
> takiego jak IRQ Sharing czyli wspoldzielenie przerwan. Taka konfiguracja
> jest apbsolutnie normalna i wszystko jest OK.

czesc,
noo, powiedzial mi facet z serwisu technicznego Freecom (nagrywarka) w
Anglii, dopuszczam, ze nie mial pojecia, o czym mowi, albo ze wyczytal w
poradniku, oczywiscie.
niestety wyprobowalem juz wszystko inne. a mam paskudne wrazenie, ze moje
problemy to kwestia konfiguracji, a tego niestety gwarancja nie pokrywa
(oddaje, testuja, odsylaja: blabla, nie stwierdzono bledow lub uszkodzen
mechanicznych. z glebokim powazaniem - dobrze Ci tak!)
ale wysle, wysle im, i bede upierdliwy. bo wywalilem pieniadze (to raz)
i nie dziala (to dwa) a gdyby dzialala, to juz bym mial kolekcje muzyczna
liczana w XXXX egzemplarzy... :)
dzieki za opinie, zarejestrowalem... w glowie
marek