Re: Testowanie pamieci

Autor: Grzegorz Gajewski (gayos_at_interia.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 20:28:30 MET DST

zjac napisał(a) w wiadomości: <8qf6ik$a1p$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Witam,
>Znacie moze jakies dobre programy do testowania pamieci ?
>(najlepiej dzialajace pod systemem Win NT)
>Moglby ktos podac mi strone skad taki soft sciagnac ?

Docmem v1.45
Pełna nazwa to chyba "Doctor Memory". Startuje tylko z dyskietki
(systemowej), czyli pracuje w trybie real-dos. Ma jakieś zaawansowane
"patterny" sprawdzające pamięć. Może działać prawie bez końca, w każdym
razie bardzo długo. No i dzięki niemu faktycznie stwierdziłem, że pamięć
jest uszkodzona (bo nie byłem pewny czy pamięć, czy coś z płytą)
Nie pamiętam adresu URL, ale mogę wysłać na priv.

--
Gayos, gayos_at_interia.pl