Re: zestawy do samodzielnego napelniania

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 16:05:40 MET DST

Użytkownik "AA" <a127_at_polbox.com> napisał w
wiadomości news:1105_969695097_at_anyhost.anywhere...
[...]
| jesli przeczyscic to jak, czy mieliscie jakies

jak przeczyscic? mam dj690 i nie wiem co tam mozna
przeczyscic;
| problemy, jaka będzie jakosc wydrukow, jakie
| mogš pojawic się problemy itd...

a problemy mozesz miec takie, ze jak szybko /czyt:
zanim ten atrament sie skonczy/ nie dopelnisz
nowym, to ci moze zaschnac dysza i to raczej na
zawsze; a jakosc? no raczej dopelniacz jest bardzo
podobny do oryginalu, ale to nie to samo; roznica
bardzo malo zauwazalna, ale jest; mam na mysli
zarowno odcien tej czerni, jak i jej rozklad na
papierze;

--
pozdrawiam adas;
!naglowek zawiera zbedne slowo w mailu