Re: Jaka alternatywa dla LiveValue ?

Autor: Michal Wegierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 17:05:38 MET DST

> Co to znaczy że sblive jest przebajerowany ? Może jestes zwolennikiem
> crapów, których cała elektronika to marny kodek (jak opti9xx).

No niezupelnie...
Po prostu slyszalem Live i A3D v.2 na sluchawkach (moich). I A3D jest bez
porownania lepszy, a efekt z Live nie jest tak znowu duzo lepszy od SB128.
Natomiast opti wlasciwie zalet nie ma ;) tylko taki smieszny patent do
rozszerzenia bazy odsluchu (i chyba tylko dlatego jeszcze ja mam).

Bylem juz zdecydowany na A3D, ale boje sie o przyszlosc tego standardu...

--
Pozdrawiam
MiW