Re: NORTON GHOST - poszukuje

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Sat 23 Sep 2000 - 15:04:19 MET DST

>Coś jest nie tak. Ściągnołem sobie ten program i chciałem rozpakować.
>Ale....... tu zaczęły się schody. Przy próbie otwarcia pliku Data1.cab
>pojawia się komunikat o tym,żę jest bład w tym pliku.Do rozpakowania używam
>WC 4.03
>Czy komuś udało się rozpakować ten plik.
Nie rozumiem po co chcesz rozpakować ten plik ? U mnie bez problemu poszło
są tam trzy pliki spakowane zipem a nich z kolei spakowane winace, po co to
niewiem. Po rozpakowaniu Winace masz pełną wersję instalacyjną, uruchamiasz
setup i koniec.

>Proszę o jakieś sugestie.
Rozpakuj pliki winace i instaluj, chyba że podczas ściągania coś się
porobiło i masz jakiś błąd.
= Janusz =
= jangol_at_poczta.fm =
= jangol_at_tenbit.pl =